
Právě teď rozšiřujeme náš support tým o dalšího člena, který se postará o naši zákaznickou podporu a pomůže klientům využívat náš software naplno.
Co tě na naší pozici čeká?
Budeš řešit support tickety, helpdesk, a nejen za pomoci naší AI pomáhat klientům s používáním našich produktů Easy Redmine a Easy Project. 💡
Budeš pravá ruka našich klientů při pomoci se všedními výzvami našich produktů. 🤝🏼
Poskytování co nejlepší přidané hodnoty díky efektivnímu nastavování produktu pro naše klienty. 🗣️
Budeš koukat nejen na technický setup ale také na business klienta a jeho potřeby. 🤲🏼
Udržování dokumentace up to date, a to na základě dotazů od klientů. ⏱️
Budeš sbírat zpětnou vazbu od klientů a pomáhat nám posouvat naše služby vpřed. Zároveň budeš podněty od klientů sdílet s ostatními kolegy.
Čeká tě hodně učení, protože náš produkt je rozsáhlý a neustále se vyvíjí. 📈
Co je na této pozici největší výzvou? 🤓
Deep dive do produktu – pochopení modulů, funkcionalit a celkově komplexnosti našeho softwaru. 📚
Rychlé pochopení toho, jak pracujeme s tickety a jaké je workflow našeho klientského supportu.
Seznámení se s best practices v rámci supportu pro naše stávající klienty.
S čím se již setkal kandidát/ka, s kterým/kterou to klapne?
Má technické myšlení a obecně je technicky zdatný/á – v prostředí softwarů je jako doma. 🤌🏽
Zvládá jasně a srozumitelně komunikovat – jak česky, tak anglicky. 🇬🇧
Je samostatný/á, ale zároveň týmový hráč.
Baví ho/ji řešení problémů a hledání nejlepších cest, jak pomoci klientům. 🚀
Má zkušenosti s helpdeskem nebo L1 podpory alespoň 1 rok. 🧑🏽💻
Má customer-centric mindset - dává si záležet na hodnotě poskytované klientům. 🫶🏼
No a proč se přidat právě k nám?🎉
Možnost růstu – u nás se neustále posouváme na Next Level (což je i jedna z našich hodnot. U nás tedy stagnovat určitě nebudeš. 🙅🏼
Práce na vlastním produktu – nebudeš řešit cizí systémy, ale náš software, který dobře známe a který nám roste pod rukama. 💫
Neformální atmosféra – žádné korporátní manýry u nás nečekej.
Flexibilita – možnost full remote, ale pokud máš rádi práci z kanceláře, rádi tě u nás v Dejvicích uvidíme. 🥳
Vážíme si názoru každého jednotlivce. Nejsme korporát – otevřeně sdílíme nápady a společně hledáme nové cesty, jak zlepšit nejen náš produkt, ale i způsob, jakým komunikujeme s klienty.
🎯 Tak co? Láká tě dozvědět se více? Pošli nám pár řádků o sobě a připoj CV a budeme se těšit na setkání! 🚀
Jakub Dubiel
Head of Customer Success