Customer Care Specialist

All the world

Full-time

Remote

Právě teď rozšiřujeme náš support tým o dalšího člena, který se postará o naši zákaznickou podporu a pomůže klientům využívat náš software naplno


Co tě na naší pozici čeká? 

  • Budeš řešit support tickety, helpdesk, a nejen za pomoci naší AI pomáhat klientům s používáním našich produktů Easy Redmine a Easy Project. 💡 

  • Budeš pravá ruka našich klientů při pomoci se všedními výzvami našich produktů. 🤝🏼 

  • Poskytování co nejlepší přidané hodnoty díky efektivnímu nastavování produktu pro naše klienty. 🗣️ 

  • Budeš koukat nejen na technický setup ale také na business klienta a jeho potřeby. 🤲🏼   

  • Udržování dokumentace up to date, a to na základě dotazů od klientů. ⏱️ 

  • Budeš sbírat zpětnou vazbu od klientů a pomáhat nám posouvat naše služby vpřed. Zároveň budeš podněty od klientů sdílet s ostatními kolegy. 

  • Čeká tě hodně učení, protože náš produkt je rozsáhlý a neustále se vyvíjí. 📈 


Co je na této pozici největší výzvou? 🤓 

  • Deep dive do produktu – pochopení modulů, funkcionalit a celkově komplexnosti našeho softwaru. 📚 

  • Rychlé pochopení toho, jak pracujeme s tickety a jaké je workflow našeho klientského supportu. 

  • Seznámení se s best practices v rámci supportu pro naše stávající klienty. 


S čím se již setkal kandidát/ka, s kterým/kterou to klapne? 

  •  technické myšlení a obecně je technicky zdatný/á – v prostředí softwarů je jako doma. 🤌🏽 

  • Zvládá jasně a srozumitelně komunikovat – jak česky, tak anglicky. 🇬🇧 

  • Je samostatný/á, ale zároveň týmový hráč. 

  • Baví ho/ji řešení problémů a hledání nejlepších cest, jak pomoci klientům. 🚀 

  • Má zkušenosti s helpdeskem nebo L1 podpory alespoň 1 rok. 🧑🏽‍💻 

  • customer-centric mindset - dává si záležet na hodnotě poskytované klientům. 🫶🏼 

 

No a proč se přidat právě k nám?🎉 

Možnost růstu – u nás se neustále posouváme na Next Level (což je i jedna z našich hodnot. U nás tedy stagnovat určitě nebudeš. 🙅🏼 

Práce na vlastním produktu – nebudeš řešit cizí systémy, ale náš software, který dobře známe a který nám roste pod rukama. 💫 

Neformální atmosféra – žádné korporátní manýry u nás nečekej.

Flexibilita – možnost full remote, ale pokud máš rádi práci z kanceláře, rádi tě u nás v Dejvicích uvidíme. 🥳

Vážíme si názoru každého jednotlivce. Nejsme korporát – otevřeně sdílíme nápady a společně hledáme nové cesty, jak zlepšit nejen náš produkt, ale i způsob, jakým komunikujeme s klienty. 

 

🎯 Tak co? Láká tě dozvědět se více? Pošli nám pár řádků o sobě a připoj CV a budeme se těšit na setkání! 🚀


Jakub Dubiel

Head of Customer Success

06

Kontakt

Ozvi se nám,ať můžeme probrat tvoje kariérní představy.

06

Kontakt

Ozvi se nám,ať můžeme probrat tvoje kariérní představy.

06

Kontakt

Ozvi se nám,ať můžeme probrat tvoje kariérní představy.

© 2005 - 2025 Easy Software Ltd.

Jugoslávských partyzánů 34
160 00 Prague
Czech Republic

IČ: 26426269
DIČ: CZ26426269

© 2005 - 2025 Easy Software Ltd.

Jugoslávských partyzánů 34
160 00 Prague
Czech Republic

IČ: 26426269
DIČ: CZ26426269

© 2005 - 2025 Easy Software Ltd.

Jugoslávských partyzánů 34
160 00 Prague
Czech Republic

IČ: 26426269
DIČ: CZ26426269

© 2005 - 2025 Easy Software Ltd.

Jugoslávských partyzánů 34
160 00 Prague
Czech Republic

IČ: 26426269
DIČ: CZ26426269